17 Kasım 2013 Pazar

TATLI DOĞA PASTA' NIN LEZZETLİ PASTALARI HANGİ ÜRÜNLER İLE HAZIRLANIYOR..

Tatlı Doğa Butik Pasta' yı kurduğumdan beri bir takım sorular alıyordum.
Bu arada yeni gelen bir ürünü, yaptırdığım  tereyağını ve hatta pazardan aldığım bir objeyi dahi fotoğraflayıp paylaştım. Hepsinde samimiyet olan fotoğraflardır bunlar.
Bazen nazar değer çok paylaşma diyen arkadaşlarım oldu. Bazen de paylaşma diyenler oldu. Ama ben genelde içimdeki sesi dinleyerek hareket eden biri olduğum için hep paylaştım herşeyi paylaştım...

Ve genelde bana sipariş verirken ürünlere dair uzunca mailler yazar, müşterilerime gönderirim, bilenler bilir. Bu yazı tüm bu soruların cevabı ve sizleri genel anlamda bilgilendirmek amacıyla derlendi.

Ben her zaman en iyi ürünler kullanıp sizlere en iyiyi sunmaya çalışıyorum. Ve bu ürünlere güvendiğim için sizlerle paylaşmakta sakınca görmüyorum.

Tatlı Doğa Butik Pasta lezzetli pastalarını, aşağıda bulunan ürünleri kullanarak hazırlıyor...

Kullandığım çikolata piyasadaki en iyi marka olan CALLEBAUT  marka çikolatadır.



Krema'da tercihim kesinlikle TİKVEŞLİ KREMA'DIR.



Beyaz şeker hamurunda kullandığım marka CARMA 'DIR. 


Boyalarım Amerika'dan ithal AMERİCOLOR'dur. 

Kalıplarımın bazılarını yerel tedarikçilerden sağlıyorum, bazılarını internetten yerli tedarikçilerden alıyorum ancak çoğunu yurt dışından getirtiyorum. Bunlar için günlerce, gecelerce vakit harcıyorum. Bana inanın..

Peki Tatlı Doğa Pasta pasta yapmayı nereden öğrendi?

Öncelikle ben Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek lisesi mezunuyum. 4 sene boyunca mutfak, kat hizmetleri, resepsiyon gibi uygulamalı dersler aldım. Otellerde staj yaptım ve çalıştım. Daha sonra üniversite de Turizm ve Otel İşletmeciliği bölümünden mezun oldum. Yine her departman için uygulamalı dersler aldım, stajlarım oldu ve çalıştım. Bu arada 7 sene Londra'da yaşadım. Bu süreçte çeşitli pastahane ve otellerde imalathanede çalıştım. Ve butik pastacılıkla tanışmam da Londra'dan Türkiye'ye kesin dönüş yaptıktan sonra oldu. Butik pastacılıkla ilgili özel dersler aldım, workshoplara katıldım. Okuldan aldığım bilgilerimi workshoplardan edindiğim deneyimler ile harmanladım.
Halen de hem online hem de katılımcı olarak derslere devam ediyorum. Sürekli yenilikleri takip etmek gerekir. 
Yerimiz nerede?
Atölyem evimdir. Ancak kendime ait küçük bir ofisim, Esenyurt mahallesinde bizim işletmemizde bulunan Doğa Market'in alt katında yer alır. Buradan süsleme, yapyapıştır, paketleme ve teslimat işleriyle pazarlama işlerini yürütüyorum.

Umarım sorularınıza cevap olabilmişimdir. 

Sevgiyle kalın pasta dostları..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder