30 Ağustos 2013 Cuma

Red Velvet Cup Cake"Kırmızı Kadife Cupcake'ler" yaptım..

Merhaba pasta dostları,

Bugün harika bir gün oldu benim için. Çünkü bütün gün hem çocuklarla evde vakit geçirebildim hem de harika bir tarif yakalayıp pişirdim ve çok güzel oldu.

Tarif dünyaca ünlü "red velvet cup cake" yani "kırmızı Kadife cupcake " 

Kıpkımızı kakaolu kekin üstüne hazırladığım mükemmel hafif vanilyalı krema ile hakikaten çok ama çok güzel bir sonuç elde ettim.

Tarif tesadüfen karşıma çıktı ve ölçüler ile pişirme hazırlık zamanlarına kadar herşeyi eksiksiz vermişler ve uyunca tüm recipe'ye  kesinlikle mükemmel bir sonuç ortaya çıkıyor. 

Benim içime çok sindi. Yeni ürünümüz olarak artık TATLI doğa Butik Pasta'nın listesine girdi.

Bu güzel ve gösterişli kıpkımızı, Kadife gibi yumuşacık ve leziz cupcake'ler den isterseniz tüm Türkiye için sipariş alabiliyoruz.

Üzerinin kaplaması olmadan çektim resimleri yarın da frosting'ini sürüp de ekleyeceğim.

Sevgiyle kalın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder